piątek, 27 kwietnia 2012

we put the us in trust, baby.

siemka:)
dżizas taka piękna pogoda się zrobiła, aż szkoda ją marnować w domu *...* oglądałam nowy tvd, jeszcze 1 odc gg;) chce w końcu być na bieżąco -.-' konkurs z angielskiego izi:)
tak mi się wydaję (pewnie mi się tylko wydaję), że żadne z nas nie zapomniało tak do końca. że cały czas jest ta mała cząstka, i we mnie i w Nim, tego co było. niech zginie.. bo ja jej nie chce i jej nie potrzebuje. bo jeżeli trwam już 4 miesiące to.. to nie jest mi potrzebna już więcej. pewnie, że tęsknie, bo skłamałabym mówiąc, że nie, ale nie chce tego. a po tym czego się dzisiaj dowiedziałam przechodzi mnie taka mała euforia coś. haha. dlaczego tak?
lecę do Izki po jakieś szmatki dla W. soł si ju lejter;)




kocham moje dziewczęta:*








hej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz