niedziela, 12 lutego 2012

parampampam?


cześć, nie wiem o czym moge do Was, ale miałam przeogromną ochote, więc macie.
dzisiejsze zdjęcia z Damianem, Bartkiem i Karolą tak sobie.. zimno jak cholera więc po jakiś 20-30 minutach zwinęliśmy.. więc nie ma nic ciekawego! -.-
trochę moim zdaniem zaczyna się powtórka z września/października..i trochę mnie to denerwuje bo nic nie moge z tym zrobić..wkurza mnie zielonego kółeczko na fejsie przy Jego zdj, jaa..
mam limit dzienny na Plotkarze i nie moge obejrzeć nast. odcinka, wrr. -.-'
chyba zawieszę spota.

coś z dzisiaj, nic ciekawego.



więcej pewnie bd na fbl.





Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. Płaczą, bo byli silni zbyt długo.

1 komentarz:

  1. Ej nie zawieszaj! Na pewno znajdziesz niebawem natchnienie na pisanie, niedługo zrobi się ciepło i na pewno będziesz miała coś, czym będziesz chciała podzielić się z nami :)

    zapraszam do mnie, gdzie opisałam dwa dobre kosmetyki, których sama używam i oczywiście dodaję Cię, mam nadzieję, że zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń